piątek, 23 stycznia 2015

Odda

Moje serce Tobie dałem,
Bo nigdy nikogo tak nie kochałem,
Ty je unosisz, miłością czarujesz,
Mój Ty Aniele czy Ty to czujesz ?

Tuląc Ciebie w moich ramionach,
Namiastkę raju dajesz mi na dłoniach,
Jesteś delikatna ja kwiatek, orchidea,
Delikatność Twoich dłoni dech w piersi zapiera,

Usta niczym kielich zbierający poranną rosę,
Słodkie jak nektar boski,
W pocałunku Cię o niego proszę,
I patrzeć w te oczka hipnotyzujące,
Bo one są takie błyszczące,
Jak gdyby skradły światło gwiazdą iskrzącym.

Marzenia z Tobą razem spełniać chce,
Rano przy Tobie budzić się,
Pocałunkiem Cie obdarzać 
Tulić w smutku i o uśmiech na twarz przyprawiać,

Byś zawsze była szczęśliwa,
Miłością naszą już zawsze żyła,
Kocham Cię Skarbek na dobre i złe,
Nie oddam nikomu, nie, nie, nie.

Każdy na swej drodze życia spotyka osoby warte zapamiętania i nie
Ale ja już 

Są chwile dobre i złe
Niektóre usuwamy w cień
I chcemy jak najprędzej o nich zapomnieć
Ale się nie da, bo pozostawiły rany w sercu
Inne znów są piękne ale ulotne
Chodź chcemy by moment trwał wiecznie
Ulatuje niczym liść z drzewa w ułamku sekundy
Chodź są tak krótkie to nie zastąpią ich żadne pieniądze

Mocard

1 komentarz: